fredag 17 maj 2013

Att en känsla kan vara så rätt..

Tänk att en känsla man hoppas på ska vara fel faktiskt är rätt..
Inte ofta man hoppas att en känsla ska vara fel men igår gjorde jag det.
Men visst var den rätt. Golvet som nu, äntligen 7 veckor försent skulle dyka upp mellan kl 13-15 kom kl 14.55. Daniel hade tagit semester fredag och nu skulle det läggas golv... MEN självklart var det fel igen!
Vad är det som ska vara så svårt?!
Olika batchnummer på golvet som ligger överst, samma fel med färgskiftning som sist. Jag blir så trött.
Jag var så ledsen igår och jag är så besviken på BYGGMAX. Vilket jäkla skämt! Aldrig, aldrig mer byggmax någonsin!
Det är verkligen under all kritik!
Så nu kommer dom och hämtar golvet igen.

Och idag har vi hittat ett golv på materialmännen. Billigare, snyggt och det finns hemma i lager. Varför valde vi inte detta från början?!
Nu hoppas jag för allt att det ska få flyta!
Nästa vecka kommer ju köket...




Detta blir det:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Svar. tack för din kommentar!
    Ja fy, det är så himla otäckt å jag är så glad att allt gick bra och att alla tester och dyl var bra.

    Hoppas ni haft en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera