torsdag 16 maj 2013

Irriterad, arg, frustrerad och faktiskt lite ledsen...

Jag blir inte arg ofta. Verkligen inte. Men vissa saker kan även få min bägare att rinna över.
Så tanten som igår svarade i DHL:s telefon fick det tyvärr inte helt enkelt....

Golvet ska läggas i helgen och just nu kan jag bara säga att jag förväntar mig INTE att det ska gå bra eftersom att inget annat med detta golv gjort det.

Vi handlar ALDRIG mer hos Byggmax och helst ALDRIG mer beställer något som ska köras av DHL mer behöver jag inte ens säga. Punkt!
Jag är så trött, ledsen och besviken på detta nu!

Dessutom hade vi inte ens klarat av att få hem detta golv om det inte vore för fina vänner som i sin tur nästan missar sina allra viktigaste besök, pga av att saker och ting inte blev rätt från början.
Jag känner mig så dum!
Men tack fina Lina, du är verkligen outstanding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar