måndag 25 februari 2013

Sånt där nödvändigt.

God kväll.

Ännu en helg har passerat.
Lördagen bestod av kalas för ett åringen. Tredje och sista kalaset denna födelsedag.
Ludvig (och mamma) är nöjd och tackar för alla grattis, all uppvaktning och alla paket.
Söndagen spenderade jag och Daniel på tu man hand i Linköping. Ett nytt kök ska nämligen flytta in hos i sommar. Jag l ä n g t a r!
Vi hade tänkt helt rätt vad gäller köket och köksgubben på Ikea hade faktiskt inga invändningar på något, skönt att veta att man tänker rätt. Men ett mer ordentligt "köksinlägg" kommer framöver på bloggen. Känns som att ni faktiskt tycker att "inrednings/renoveringsinläggen" är roligast? Statistiken sticker iaf iväg då;)

Efter gårdagens nattjobb och lite sömn idag så har jag precis stoppat ner rumpan här på en stol i köket med en kopp te för min värkande hals samt datorn.




Det jag ska göra är att skriva klart ett gästblogginlägg. Framöver kommer ni kunna läsa ett gästblogginlägg av mig på Cresentbarnvagnars hemsida.
Jag fixade nämligen en vagn till oss på jobbet från dom, en vagn som dom sponsrar vår neonatal med, helt undebara eller hur?!
I utbyte skriver jag ett gästblogginlägg om hur det är att arbeta som sjuksköterska på en neonatal samt hur det är att vara patient där (för er som inte hängt med från början så är Vilgot född 5 veckor tidigt).
En rolig uppgift måste jag säga, dock har det dragit ut på tiden pga av jobb, sjuka barn och renoveringar. Men nu är jag i stortsett klar. Lite små pill samt plocka fram alla bilder på mini Vilgot igen som vi kan skicka med.
I övrigt ska jag ägna mig åt att framkalla lite bilder, jag har inte framkallatkort sedan Ludvig var två månade och jag skäms! Så det ska jag också pyssla med innan jag ska slå igen mina blå för natten.

Vad gör du ikväll?!


Nytt på hyllan från IKEA. Nya koppar, att ha lite olika och blandade tycker jag är snyggt! Den fina hortensian fick jag av farmor i lördags. 

1 kommentar:

  1. Kul att ni kom förbi en sväng! Får ta o styra ihop nåt i sommar som vi pratade om. Kram Maria

    SvaraRadera