lördag 9 februari 2013

Hemma hos oss

Hej!
Vilgot sover middagsluren efter mycket om och men... jag har faktiskt också sovit en stund men nu hamnade jag här med en god kopp kaffe, egentid när den är som bäst!

Tänkte faktiskt också bjuda er på lite bilder från vårt hus. Tänk i April är det ett år sedan vi skrev på papprena och vi har nu bott här i 8 månader, tiden går fort! Vi trivs som fiskar i vattnet och älskar huset! Dock är det ju endel "justeringar" ska som ska göras. Hittills har ni bara sett Vilgots rum som faktiskt är det enda vi gjort än. Men nu kommer det hända grejer.
Vi ska precis starta upp med Ludvgis rum och i juni/juli ska köket få sig en omgång, detta längtar jag helt enormt efter! till hösten är det lilla toan som får en makeover!

Vardagsrummet ligger lååångt ner på prioriterigslistan. Men i detta rum älskar jag ljuset. no no no till gardiner, man kan få det att se ombonat och mysigt ut iaf.
På sikt blir det nya tapeter även här, men just nu är väggarna vitaste vitt som jag älskar, det jag gillar lite mindre är den grova strukturen, men ju mer vi bor ju mindre stör det....
Golvet här inne är tanken (iaf från min sida;)) att det ska vitvaxas när vi gör i ordning, grymt snyggt!

Men detta är dagens vardagsrum, enjoy!



Handen kommer från märket "Hay" som är en av mina absoluta favoriter!

Den snygga ljusslingar är från Lagerhaus. 7m lång och man kan även ha den utomhus 


Detta gamla skåp är från min gammelfarmor. Nu bor det hos oss och jag älskar det! gammalt och nytt, just the way i like it!


Vackra rumsgran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar