onsdag 13 februari 2013

Att inte ha något att komma med

God kväll!

Fortf, sjukstuga är hemma.
Ludvigs tur. 38.9 i temp ikväll, och hosta, rossligt, slemmigt, snorigt, gnälligt. Ja you name it, we got it!

Men jag hinner med att fundera lite i allafall. Inte göra så mycket men fundera.
Just nu är det Ludvigs rum som tankarna ligger på (återigen) men det är ju så roligt och nu har ja faktiskt tagit tag i det och börjat inne i hans rum!
Jag har nästan rivit ner hela den gamla tapeten. Nu ska golvlisterna bort och sedan ska det spacklas!
Det går framåt, men det innebär också att det är endel andra saker som måste bestämmas, gardiner, vart saker ska vara, tavlor, grafiska tryck, bäddset, jaaa allt sånt där skoj! och bitarna börjar falla på plats!
Jag har beställt ett alldeles underbart grafiskt tryck i stl 50x70 av duktiga AnDadesign...
Nu ska det beställas tyg. En kappa ska sys, en vimpel ska upp. Åh det kommer bli kanon!
Det bara kliar i fingrarna, på måndag fyller han och jag ska också till en av favoritbutikerna- Moore och beställa den ursnygga stringhyllan som ska på plats i Ludvigs rum!


En annan fråga, ny blogg nu ju.. Fungerar inte kommentarsfältet, eller struntar ni bara i det?! Just wonder....
Det är ju alltid kul med lite feedback......


Bjuder på några bilder från vår alldeles ljuvliga em igår. Hela familjen samlad och ute och lekte i snön. Ludvig satt för första gången i snön och var alldeles lyrisk! Så härligt! Lek i trädgården och pulkaåkning!





1 kommentar:

  1. Vilket kul projekt! Jag har oxå kollat in en sting-bokhylla till olivias rum. De är ju himla fina och tidlösa :)

    SvaraRadera