lördag 16 februari 2013

Att sakna sina fina!

Hej lördag och helg!
Jag har precis vaknat här hemma efter fredagens nattjobb. Lite seg, men helt ok. Natten rullade på bra!:)
Nu tar vi iaf helg hemma hos oss med allt vad det innebär!
Jag ska strax bege mig mot gamleby där resten av familjen befinner sig, så ska vi fira våran blivande 1 åring!
Men lite tomt känns det, jag saknar mina fina vänner och deras goa ungar så det gör ont!
Alla dessa smetor har gjort att vi knappt setts på närmare 3 veckor! Så det suger rejält i samkvämstarmen!
Som tur är kan inte Lina hålla sig från oss och dyker upp titt som tätt, så väääääälkommet och du får gärna komma ännu oftare!:)

Vad gör ni denna lördag?




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag tar åt mig och tror att jag är en av dom där fina med ungar, och kan bara säga detsamma!
    Puss

    SvaraRadera