tisdag 23 september 2014

Jag hade tänkt visa....

Godkväll!

Jag hade tänkt visa er lite bilder från Ludvigs rum. Men vardagen kom emellan ikväll kan man säga.
Grabbarna var supertrötta ikväll.
Vi har varit hos doktorn med Vilgot hela em ang förändringen under hans öga. Så tiden bara sprang iväg.

Jag har nämligen möblerat om i Ludvigs rum, igen. Jag vet inte riktigt för vilken gång i ordningen nu, men det är ju så kul!
Har lite nytt som står på önskelistan till hans rum också.

Nu har jag slagit ner ändan vid böckerna igen och tänkte försöka få några rader lästa innan sängen kallar.
Just nu är jag på VFU (verksamhets förlagd utbildning) så nu är jag på BVC. Himla kul!
stor skillnad och mycket omtänk från det jag annars jobbar med. Jag träffar ju "sjuka" barn till vardags och nu är det friska. Men vilket givande och roligt jobb!

Men nu är det neonatologi som kallar inför seminariumet om två veckor..... Keep the hard work going!

Hoppas du har en fin tisdagskväll! Bilder från Ludvigs rum får komma en annan dag, så håll till godo.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar