söndag 28 september 2014

Hösten

God söndagskväll!

Hösten kom allt med buller och bong, när den väl valde att dyka upp. Men visst har vi en alldeles underbar höst hittills! Denna helgen har varit kanon vad gäller vädret. Dock är jag så stressad och tycker att jag börjar "ramla" efter lite i skolan. Herregud vilket tempo det går i, jag har verkligen glömt stressen på universitetet...

I eftermiddags började jag rensa undan lite i trädgården, snart är det dags att vinterboa ute helt. Men inte riktigt än.
Nästa år väntar ommålning av vårt nu liknande "Carl Larsson" hus. Lite nya altandörrar och ytterdörr hoppas jag också på.

Nu är det åter dags att försvinna ner i skolböckerna en stund innan det blir ett avsnitt av "Orange is the new black". Så himla bra serie. Ett gott tips för den som letar något nytt att följa!
Fastnade även i lite bilder från vårt paradis. "Vår" ö i skärgården. Visst är småland och skärgården vacker på sommaren. Önskar att alla fick uppleva detta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar