onsdag 25 december 2013

God (konstig) jul..


.. Och god fortsättning!
Hoppas ni alla haft en riktigt mysig jul med mycket gemenskap, god mat och kanske en och annan paket.
Min jul har inte alls sett ut som den brukar på något sätt...
Jag har jobbat hela julen.
Nackdelen med det jobbet jag har..
Och visst gör det ont i hjärtat att inte få vara med och se när ens barn möter tomten, öppnar sina julklappar och man ska ha en "mysig familjedag". Men jag hoppas på det nästa år...

För det finns faktiskt dom som har det värre än så, som faktiskt inte ens har en familj att fira sin jul med..
Det vill jag inte ens tänka på..

Men idag är ordningen återställd. Familjen samlad, precis som jag vill ja det.
En film är precis avstängd och nu dags att lägga huvudet på kudden minsann!

God fortsättning till er alla!

Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar