söndag 1 december 2013

Första advent 2013


God söndagsmorgon och god första advent!
Jag verkar inte vara ensam om att tycka att det är mysigt. Julkänslorna börjar spira ordentligt.
Dock känner jag mig trött och har inte alls hunnit allt som jag skulle velat... men advent och jultider har ju bara börjat.

Igår åkte stjärnorna upp i fönstren. Jag tycker att det är så mysigt när man är ute och går på kvällen och tittar i alla fönster där det lyser så fint.
Och nu även hemma hos oss:)
Jag är inte så mycket för julpynt och liknande, men lite vita gardiner och stjärnorna i fönstret.
Dock fattas stjärnor till vårt vardagsum, det får bli ett projekt på Gekås i morgon:)





¨¨

Jag hade tänkt mig ett lussebullsbak idag. Men eftersom att grabbarna blivit sjuka så skjuter vi på detta.... 
Lite glögg och mammas saffranslängder blir det nog i em. 
Hur firar ni första advent?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar