måndag 5 augusti 2013

Köksuppdatering- att närma sig hamn!

God måndag!

Ny vecka och nystart.
Jag börjar min vecka med ledig dag eftersom att jag jobbat natthelg.
Imorgon är det vardag på "riktigt" igen och det är dagisdags och riktiga rutiner igen.
Imorgon får jag även veta hur det blir med skola till hösten för min del, spännande och lite kluvet...

På köksfronten kom igår fläkten upp och den blå skyddsplasten rök. Köket är alltså numera vitt och fler slipper fundera över om vi ska ha ett blått kök ;)
Nu är det alltså helt fritt fram att laga mat och steka bäst man vill, så idag premiär lagar vi mat på riktigt!

Jag är grymt sugen på en liten kräftskiva. Lite kräftor, tilltugg osv, trevligt sällskap och lite vin.






Lite småfix är det såklart kvar.  Socklar, lite täckbitar, spottar, kåpan till fläkt"slangen", tapet, silikon...
Men det stora hela är klart och man ser resultatet.
Här kommer jag trivas!

Strax ska vi bege oss till BVC, vägning, mätning och vaccination av lilleman, hjärtat värker redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar