söndag 11 augusti 2013

Blixtrar och dunder!




Här hemma sitter jag och nyvaken Ludvig tätt ihopkurade i soffan och tittar och lyssnar på blixtrar och åskan som mullrar utanför. Det är mysigt.
Söndagssteken puttrar på spisen och barnens farmor och gammelmormor har varit här och lekt. Jag känner mig mer harmonisk än jag gjort på länge. Skönt att kunna känna så.
Jag trivs, njuter och bara är.
Har känt mig så orolig sista tiden, inte alls haft något lugn i kroppen och analyserat sönder det mesta.

Framtiden/hösten är också klar nu, inga studier.
Det känns surt, men det är som det är och det blir som det blir.

Gårdagen spenderade vi i Linköping. Ikea och småfix till köket. Em/kvällen spenderade vi hemma hos familjen Heiskanen/Wenström. En grymt trevlig em/kväll och så roligt att barnen fick ses. Dom lekte så bra tillsammans. Maria och Niklas bor lite utanför Linköping, typ på landet. Super mysigt ställa och till barnens stoooora förtjusning så finns det både traktorer, skördetröskor och kossor:)























-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar