fredag 14 juni 2013

Terminavslut

God fredag!
Fredag igen. Men inte riktigt vilken fredag som helst. Inte nog med att det idag är skolavslutningar och studentskivor på alla möjliga håll utan här så går 3/4 av denna familj på semester/sommarlov:)
Kommer ihåg min egen student som det vore igår, meeeen 7 år sedan är det, galet! Vart tar tiden vägen. Och vad mycket jag hunnit med sedan min egen student. Sjuksköterskeutb, jobba i 4 år, två barn, hus, förlovning.

Grabbarna är precis nu lämnade på dagis har har lämnat över en liten "tack för den här terminen" present. Jag är så nöjd med våra fröknar på dagis. Och idag fick vi även veta att Emelie (den ena av Vilgots favoriter) kommer att få vara kvar hos oss till hösten, toppen!
Presenten kom såklart från min favorit affär, Boligheter. En granatäpplevinäger och några glassbägare. Denna ska vara galet god tillsammans med vaniljglass.
Igår på boligheter berättade även Anna att hon snart får in jordgubbsvinäger, hur gott låter inte det?! Måste testas, kan tro att det blir en sommar favorit:)




Boligheter kommer nu även att börja sälja Pia Wallén och dom har även fått in grafitgrås fasadsiffror som ska få pryda vårt hus nr tio:) har du inte besök denna butik än så har du missat något!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar