tisdag 18 juni 2013

Familjedag


Tänk att jag är med på en bild. Jag tillsammans med barnen, det händer ju inte.
Men idag bad jag faktiskt D att ta ett kort på oss.
Det kan vara lite roligt när dom blir stora att mamma är med på något kort kanske?

Idag har vi haft en riktig familjedag. Inte så ofta vi har det. Utan snarare väldigt sällan. Ofta är det någon eller några med oss, vilket vi absolut inte har något emot. Vi gillar att ha folk runt oss, ofta och mycket. Sånna är vi. 
Men idag var det faktiskt lite mysigt. En tur till Söderköping där det intogs glass (till galet dyrt pris) och jag som inte ens kan äta så mycket. Jag tycker att det blir lite mäkigt...
Men vi bara njöt. Av vädret, omgivningarna och varandra. 
Efter Söderköping begav vi oss mot Norpan för att möta upp Daniels moster och hennes man Per. Det var länge sedan vi sågs, Och vi gillar dom så galet mycket. 
Dock var vi desto svettigare i butikerna i Norpan då barnen började tycka att detta var måttligt roande längre och funderade mest ut hur dom på snabbast tid kunde riva så mycket som möjligt i affären.....
Som TUR var så lyckades inget gå sönder och ge oss några störra utgifter... Svettigt värre!
Vilda ungar och massa butiker är ingen bra kombo...
Ungarna somnade såklart i bilen påväg hem.... mellan kl 17.00-18.30.. så när dom somnar ikväll blir spännande att se. Dom är inte på g än kan jag ju säga och viss risk finns nog att mamma och pappa somnar först......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar