måndag 24 juni 2013

Att hamna på utsidan...

Här hamnade jag ikväll. På vår altan. Tända ljus, ett glas rött och kameran för att göra en uppdatering ang köksrenoveringen.
Barnen sover efter mycket om och men. Ludvig somnade fort. Men Vilgot styr och springer ur sin säng ett x antal gånger... Men tillslut så.


Så till köksrenoveringen då... Nu är vi verkligen på G. Ingen återvändo;)
Igår ägnade vi oss att tömma allt och idag har Daniel ägnat sig åt att riva ut nästan allt.
Jag är så spänd och det ska bli så roligt! Jag hoppas att vi blir klara i tid (vilket man aldrig ska räkna med när det gäller renoveringar...) Sitter nu och surfar runt och bara frossar i fina saker som jag vill ha till vårt nya kök och jag säger bara Bloomingville höstkatalog är FAAAARLIG!
Men imorgon kommer en sak. En sak som jag velat ha läääänge, läääänge och tjatat om lääänge och Daniel tyckte att jag nu (äntligen) skulle köpa mig dessa till vårt kök. Hoppas så nu att dom lever upp till mina förväntningar... Vad det är, det får ni se i morgon, om det blir bra vill säga.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar