fredag 20 september 2013

Its friday baby!




God fredag!
Här ligger jag. Utslagen,trött och äter choklad.
Barnen följde precis med mormor och morfar för att bubbla lite hemma hos dom.
Middagen är precis avklarad och all disk väntar på mig i köket..



Det såg betydligt trevligare ut innan vi började äta...
Men galet god mat!
Recept ala fröken Polgar. Kycklingfilé med ädelostssås, så galet gott. Vi hade ris till.

Dagen har spenderats med en hel del kanon besök!
Först en påtitt av Jossan på fm.
Sedan begav vi oss till Milla och Filippa.
Väl hemma igen har vi renbäddat sängar, pysslar, plockat in mitt olivträd och min rumsgran så det förhoppningsvis ska klara vintern och varor och handlat.
Nu ska jag fortsätta fredagsstädet och kasta i en maskin tvätt. Daniel och brorsan landade framför x-boxet...

Just det, måste ju såklart visa er här också för er som inte följer mig på insta (victoriaad heter jag där)
Säg hej och välkommen till allra finaste Elly. Lina och Mats dotter!





Nu önskar jag all en fin fredag. Och en kommentar eller två skulle ju vara trevligt ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar