lördag 14 september 2013

En prinsessa!

Idag, den 14 september 2013 blev en av mina allra allra bästa vänner mamma.
Välkommen Elly! Vad vi längtat efter dig!
Och stort stort grattis till Lina och Mats!
Jag har haft ett sådant lyckorus i hela kroppen hela dagen. Ena stunden är jag alldeles gråtmild och nästa stund bara ler jag.
En så älskad och efterlängtad liten tös och något utav det allra allra sötaste jag någonsin sett!
Hjärtat bara växer!
För att visa er en bild tänker jag be om dom stolta föräldrarnas tillåtelse men jag tänker inte tjata på dom mer ikväll..

Vilgot har flera gånger kommit fram till mig idag och sagt "titta mer Elly" och så sitter han och tittar på kortet på Lina och Elly och på bara Elly.
"Elly, Inas bebis" säger han och pekar.
"Söt Elly" "tycker om Elly"

Att få barn är verkligen det häftigaste som finns!





Idag är jag även stolt över mannen i huset son trampat sig runt "tjustrrampet" på 4,2 mil och på en (enligt mig) helt ok tid!
Du är bäst älskling!
Jag och grabbarna var såklart vid mållinjen och hejade in vår älskade pappa/sambo.




Eftermiddagen spenderades sedan tillsammans med Dada, Malin och barnen.
Så roligt att äntligen få till det att ses. Lika lättsamt och underbart varje gång vi ses. Dock så fruktansvärt trist att våra grabbar inte alls kunde uppföra sig på hela em/kvällen. Det bråkades mest och båda åkte in på sina rum,
Milo ville tom hem en vända där när det var som värst...
Jag hoppas innerligt att denna "fas" eller vad det nu är snart är över!

Nu är vi däckade i soffan men den ska NU bytas ut mot sängen.

God natt!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar