lördag 7 september 2013

Inspo!!

God lördag!
Hur har ni det denna härliga lördag?

Vi har varit på stan tillsammans med barnens farmor.
Barnen har fått sig lite nytt till höstgarderoben.
Och jag har äntligen fått (köpt) mig min Pia Wallén bricka



Happy happy me!

När hösten smyger sig på bara ökar suget efter att fixa hemma, jag börjar bli så sugen på att fixa vårt oromantiska och otroligt tråkiga sovrum!
Sitter och letar massa inspo,..
Jag vill ha ett mysigt sovrum. Det ska vara inbjudande med mycket tyger. Jag gillar inte ett kalt sovrum, eller kallt... Utan varm, välkomnade och mysigt.
Vilken sängstomme vi ska ha är klart, det blir en Brimnes från Ikea, jag kan dock inte bestämma mig för om vi ska ha lådorna under eller inte...?!



Här följer Ytterliggare sovrum som jag gillar:)






-





Vad gillar ni i ett sovrum, ge mig era tips!



-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar