tisdag 8 september 2015

Mysig höstkvällar

Hej!
Nu är hösten verkligen här och jag kan inte låta bli att tycka att det är rätt mysigt. Den höga, friska luften och alla vackra färger.
Det är mörkare och de senaste kvällarna har vi tänt upp massa ljus och ätit kvällsmat framför tv:n och bara myst.



Ikväll var planen att byta hemmamyset mot kvällsmys med två kära vänner. Te, skvaller och kvalitetstid. Men Daniel fixar med vår bil och tidsmässigt ser det tyvärr inte lovande ut att jag hinner...
Så just nu placerade jag mig istället i köket och för över saker och fyller i min nya kalender för att försöka strukturera upp tillvaron denna höst..
Jag använder mig av personligalmanacka och är så nöjd! Jag får min almanacka precis som jag vill ha den och med mina finaste bilder på, ett varmt tips till er andra! Kika in på personligalmanacka.se och designa din egen.








Jag är så gammalmodig att jag aldrig skulle klara mig utan min kalender!

Hösten nalkas av jobb (såklart), möten, simskola, spanienresan, lite stängningsdagar, en ullaredsvända och så sa Vilgot faktiskt prova på Ishockey, det är något jag tror att han kommer gilla.

Nu ska jag återgå till planeringen så får vi se när Daniel dyker upp... Sålänge önskar jag dig en fin tisdag!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar