måndag 24 februari 2014

POMPdeLUX

God tisdagsmorgon!

En ledig helg så jobbade igår, men nu är jag ledig två dagar igen. Mjukstart på veckan minsann!
Men sedan drar det igång..
Jobb tor, fre, lö, sön, mån, tis och däremellan på lördag ska jag även hinna med ett AT-Spex med jobbarkompisarna.
Och hinna packa till vår lilla resa. Men ska nog gå ihop sig.

Kvällen igår spenderade jag hemma hos Anna för en POMPdeLUX visning med trevliga tjejer, många nya ansikten och himla trevliga tjejer!
Vilka kläder! Så fina och vilken kvalité känns det som!
Grabbarna fick så såklart några plagg och jag hade lätt kunnat handla minst lika mycket till...



Och till flickor ska vi inte prata än.. "Nästan" så det är tur att jag inte har en lite tös.. Det hade nog blivit vääääldigt dyrt..
Ska bli så spännande att få hem kläderna och se om jag blir lika nöjd som jag tror.
Bra priser var det också.

Här hemma är vi sega idag...
Nu är det dags för macka och den tänker vi minsann äta i soffan idag😊




Ludvig har redan kokat kaffe och lagat fisk med pasta till mamma. (Lägg märke till outfiten😝)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tur att jag stannade hemma då ;)!

    SvaraRadera
  2. Den outfiten var ju snygg, kaffe pasta och fisk är ju inte dumt det heller. Kram.

    SvaraRadera