tisdag 8 oktober 2013

Att glömma bort....

Hej!

Jag har visst missat endel eller rättare sagt, Ni har missat endel. Missat resultatet på mitt "lilla projekt" (som ni säkert inte ens minns) att måla Ludvigs säng.
Ni har inte fått någon update på hur det går för "lilleman" att ligga i sin säng.
Ni har inte fått se nya bilder på köket (uttjatat kanske?)
Och ni har inte fått höra att Ludvig börjat gå på pottan (!)

Och jag har visst inte bloggat alls....
Jag läser bloggar varje dag. Flera stycken som jag följer tätt.... men jag har visst kommit ifrån min egen endel, typ helt.
Känner mig lite kluven vad jag ska skriva om... inredning, familjen, vardag.... tjat..
Jaja. det får helt enkel bli som det alltid varit lite av allt. Mig lixom.

Men vad vill NI veta mer om. Vad vill NI läsa om.....
Jag ska nog kanske inte fundera så mycket, även om det är liiite roligare att ha en dialog med sina läsare.. Jag bloggar mycket (mest) för min egen del för det är grymt roligt att gå tillbaka och läsa i bloggen och endel saker glömmer man faktiskt....
Men självklart att det ju roligt om ni får veta mer och läsa om det som intresserar er... Vad som nu kan vara så intressant i en svenssonsmammas smårbarnsliv.....;)
Men i love it!


Så till Ludvigs säng. Den blev grym. Mycket bättre än jag trott... Och han sover som en prins. Eller ja.... sover och sover.. han sover väl som innan ungefär... så iaf en stund... några timmar tills det är morgon ca kl 06.
Och han kommer fortf till oss på natten och sover i vår säng... men han somnar gott i sin säng och det är inte ofta som han kommer ut och vi får lägga tillbaka  honom... Inte som med Vilgot, det var ju hopplöst!
Så läggningen går kanon.. hittills...






























Resten av det ni "missat" tar vi en annan dag....
Klockan är massor och jag är trött.... Internet har lagt ner ett par gånger så jag har redan skrivit om detta inlägg ca 3 ggr...

Meeen på återseende:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar